Total Pageviews

Saturday 19 November 2011

Och i mój sąsiad myśli pozytywnie







Tak.., wszystko wam wyjaśniłem w dwóch zdaniach co wyjaśniłem sąsiadowi o pozytywnym myśleniu...
Co prawda jakaś psychoza zapanowała w nadchodzący kryzys, że wszyscy ludzie łudzą sie, że im pomoże pozytywne myślenie... Więc tak pytam się sąsiada co ci tak wesoło o mi mówi myślę pozytywnie... Ja na to no tak ja myślę pozytywnie, a płaczę. E tam niemożliwe a ja na to słuchaj ja nie idiota ponieważ myślenie pozytywne polega na uświadomieniu swojej sytuacji w tym miejscu i o tej porze w jakim się znajdujemy, ale z nadzieją, że jutro będzie lepiej... Lecz co robić aby hybryda mnie opuściła i był taki jaki jestem budząc się wyspany. Więc myślę i dochodzę do wniosku, że tak właściwie to pozytywne myślenie musi wymusić na mnie reakcję, aby się rozładować emocjonalnie.  Więc gdy głód doskwiera nie wyobrażamy sobie kawał szynki, lecz myślimy co zjeść, aby ten głód zaspokoić i gdy już jesteśmy nasyceni powiedzmy kisielem wtedy się śmiejemy mówiąc no teraz ja mogę głodnemu powiedzieć co to jest pozytywne myślenie. Gdy nasz szef wyrzuci z pracy wtedy się nie wstydzimy i płaczemy, a gdy się wypłaczemy to myślimy co dalej i wtedy zazwyczaj sięgamy do ukrytej skarbonki i mamy na przetrwanie dwóch miesięcy no teraz to ja się śmieję ponieważ 60 dni to jak kopa siana, którą można nakarmić rodzinę na koni. Więc tak pamiętamy odreagujemy na stresy naturalnie nie ukrywając naszego wzburzenia, a później myślimy pozytywnie nie wymyślając za przeproszenie kawałów o Żydach i ich lichwie, a o tym co dalej mam robić i gdy już znajdę odpowiedź to wtedy możemy myśleć pozytywnie krytykując, pokazując jak wystrychnęliśmy szefa na dudka i śmiejąc się.., że jednak przewidzieliśmy to co nastąpiło i się zabezpieczyliśmy myśląc pozytywnie czyli bojąc się zwolnienia. Dlatego pamiętamy, że myśląc pozytywnie nie tylko się śmiejemy lecz i płaczemy dlatego, że zarówno si miech jak i płacz odreaguje stres . Autor pozdrawia jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl