Total Pageviews

Saturday 12 November 2011

Paranoika gaya





Och! ten mój najlepszy przyjaciel przyszedł do mnie i mówi mi.., nie przesadzę.., zwierza mi się, że ma problem i to nie byle jaki. Ja oczywiście słucham i myślę. Więc tak.., mówi do mnie szeptem. Jacku co zrobić, żeby nie zajść w ciążę ponieważ mam wyrzuty sumienia. Ja więc myślę o co mu chodzi i dochodzę do wniosku to chyba paranoja jak gay może zajść w ciążę przecież to nie możliwe więc skąd te obawy. Więc mówię o co Ci chodzi mów otwarcie. A bo ja wierzę w Boga i mam ciągle wyrzuty sumienia, że mogę zajść w ciążę i wtedy wszystko się wyda. Ale co się wyda. No no pomyśl, że jestem gayem. Więc to ukrywasz przed ludźmi swoją orientację. E tam nic nie ukrywam tylko mam wyrzuty sumienia. Bo jak pogodzić się z Bogiem będąc gayem. Myślę więc i mówię mu ja co prawda nie jestem księdzem i nie musisz mi się spowiadać, ale ja myślę, że wyrzuty sumienia masz dla tego, że Ci się wydaje, że gdy zajdziesz w ciążę to będziesz jak kobieta wychowywał z macierzyństwem swoje dziecko. No właśnie tak mi się wydaje, że gdy będę miał dziecko to będę miał też macierzyństwo jak kobieta. Dam ci dobrą radę ty lepiej być mężczyzna i myśl jak chłop, który wie do czego zaganiacz mu służy i po prostu bądź sobą takim jakim cie natura stworzył, lecz nie do seksu z partnerem , a do miłości bez paranoi czyli wynaturzeń, które by sprawiały, że czujesz się jak kobieta i masz wyrzuty sumienia, że możesz zajść w ciążę. Pozdrawia autor jacek marek krawczyk  

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl