Total Pageviews

Wednesday 9 November 2011

Pies jak człowiek - same koszty





Psia mać! Mówię oczywiście o swoim psie Tajg erze, ale przedtem był oczywiście córki, tylko dziecko podrosło a pies tak się przywiązał do mnie, że został na stałe u mnie, a córka ma już swoje dziecko a moją wnuczkę i jej poświęca czas i tak ja wychowuję psa a ona swoja córkę. Jóź od trzech miesięcy pies się drapie, tarze w kurzu i brudzi mi pościel, a ja oczywiście jestem tak zagoniony, że nie mam czasu zmienić mu zapachu jego własnej skóry. Jednym słowem musiałem wykapać psa i za głowę sie chwyciłem ile mnie tak psia mać kąpiel kosztowała. Licząc koszty to szamponu dla sierści czarnej 13zł, ręcznik do wytarcia 120zł i oczywiście medja jak prąd, gaz i woda. To są koszty związane z wykąpaniem psa, a po kąpiel następne koszty to sprzątanie po nim, które to  sprzątanie zabiera mi bezcenny czas warty każdą złotówkę według taryfy sprzątaczki. Teraz pies jest czysty i pachnący, a ja spokojnie już piąty raz zmieniam pościel i myślę oby chociaż na dwa tygodnie. powodzenia życzy autor jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl