Total Pageviews

Wednesday 9 November 2011

Rozwój rodziny liniowy




Tak.., patrzę na fotografię mojej wnuczki to dochodzę do wniosku, że jednak moja rodzina brnie do rozwoju z pokolenia na pokolenie. Ja osobiście miałem i mam życie powiedzmy ciekawe, ale ciągle mi brakuje pieniędzy i to nie od pierwszego ale od pierwszego do połowy miesiąca. Mimo braku ciągle pieniędzy zawsze myślałem o swojej córce, której powinno się lepiej powodzić niż mnie i do tego dążyłem. Teraz gdy patrzę na swoją wnuczkę to widzę choć ma dopiero dwa lata, że jej się powodzi lepiej niż mojej córce i wcale jej nie zazdroszczę, ale uważam że jest to proces normalny i prawidłowy. Ponieważ szczęście rodziny nie polega na tym ,że jeden członek rodziny wygrywa w totolotka i jesteśmy bogaci, ale rozwój z pokolenia na pokolenie. Muszę wam powiedzieć w sekrecie, że jeżeli rozwój rodziny jest nie liniowy, a skokowy to wtedy mamy więcej kłopotów niż radości w życiu, a więc nie płaczcie nad sobą, że nasze dzieci mają lepiej niż my, ale cieszcie się i czekajcie na wnuczkę lub wnuka ponieważ wtedy się okaże czy nasza rodzina rozwija się liniowo i prawidłowo. Powodzenia życzy autor jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl