Total Pageviews

Saturday 25 May 2024

Jak pszczółka Maja

 

Jak pszczółka Maja


Nudzę się mamo

Chodź pszczółki latają,

A kwiaty je zapraszają

Piękno widząc w tym.


Pracy się nie boją

Wiedzą co maja robić

I w tym widzą radość

Jak Bóg, który je stworzył.


Chciałbym i Ja tak robić

Nie myśląc co mam robić,

Lecz nie wiem dlaczego

Ni mi się nie chce robić!


Mama spojrzała na mnie

Mam dla ciebie niespodziankę

Komórkę, taką nową z aplikacjami

W której wszystko znajdziesz.


Ucieszyłem się Mamusię pocałowałem

I już grałem i pisałem esemesy,

Lecz pewnego dnia o świcie

Telefon zadzwonił do mnie.


Obudziłem się z biciem serca

I już wiedziałem, że mamusia umrze

Rzuciłem komórką o ścianę

I już wiedziałem co mam robić.


To myśleć o sobie bym mógł

Przeżyć dni, które wypełnią mi

Pracą jak pszczółka Maja,

Którą odnalazłem i w bajce i w życiu.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.05.25

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl