Total Pageviews

Tuesday 21 May 2024

Odnaleźć szczęście

 

Odnaleźć szczęście


Noc niespokojna zabawa była

Pijaństwo aż do świtu

I chciało się żyć

Bo przecież wódka jest dla każdego.


Pusty kieliszek wódka wypita

Czas rozstać się z gospodarzem

A mnie samemu smutno

Bo znów wyszedłem samotnie.


Czas nie przychylny dla mnie

Żenić mi się trzeba

A Ja dopiero teraz szukam

Towarzyszki do dalszego życia.


Co mam robić pytam się kolegów

Gdy Oni już mają dzieci

A Ja dopiero łzy wylewam

Że przegapiłem miłość do wzięcia.


Teraz rozumiem mój błąd

I nerwy mnie popuszczają

Bo przecież Ona już ma męża

A Ja szukam kogoś do wzięcia.


I sam już myślę uparcie czy aby

Ożenić się z pierwszą lepszą

Lecz coś mnie powstrzymuje

To miłość taka która nie ma końca.


Wiersz nie dokończony


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.05.21


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl