Total Pageviews

Saturday 22 June 2024

Dzień Ojca

 

Dzień Ojca


Coś mnie tknęło coś mnie wzruszyło

To uśmiechnięte oczy w pacz one we mnie

Dające tyle radości co oczekiwanie

Na pierwsze nasze dziecko.


Wspomnienia wracają niczym pluszowy miś

Wręczony tak od serca dla mojej córki,

Która dorastała wraz z nami

Śmiejąc się i płacząc jak dziecko wrażliwe.


Uśmierzyć ból i nic nie czuć więcej

I cieszyć się z szczęścia mojej córki

Bo przecież wraca jak bocian do gniazda

By znowu być ze mną na kilka minut.


Czas wynagradza i wiem, że doczekam

To wszystko co składa mi w życzeniach

Tylko nie czas na więzi rodzinne

Gdy jej rodzina jest dla niej najważniejsza.


Lecz kiedy jej dzieci dorosną i wiek dojrzeje

To wiem, że wróci do wspomnień

Kiedy byliśmy razem tak zawzięci,

Że do tej pory nie wygasła w nas miłość.


Taka jest w nas symbioza życia…


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.06.23


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl