Total Pageviews

Wednesday 24 July 2024

Do póki sił starczy

 

Do póki sił starczy


Minione lata i życia szkoda

To tak jakbym szukał szczęścia

I nie dowierzał, że byłem

Szczęśliwy wtedy gdy coś robiłem

Dla siebie i dla innych.


Minione lata i czas wyczekiwania

Kto mi rękę poda gdy już czas

By się mną opiekowali jak Ja

Kiedy pomagałem innym

Choć mgła zasłoniła pamięć.


Minione lata i czas mej wiary

Bym uwierzył w to co wierzyłem

Gdy jeszcze byłem zrozumiały

Wśród swoich i przyjaciół

Tak jak miłość którą wskrzesiłem.


Minione lata i nadzieja,

Że jeszcze ktoś wspomni mnie

I chęć zrozumienia

Że życie nie kończy się

Na słowach i modlitwie, lecz...


Minione lata i i myśl nowa, że

Będę już współczesny,

A nie dalszym wspomnieniem

Dla tych co chlubić się mogą

Że myśl mą ubezwłasnowolnili


Jak myśl innych przede mną.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.07.24

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl