Total Pageviews

Saturday 17 August 2024

Do Przyjaciół

 

Do Przyjaciół


Zatęskniło moje serce

Do tego co mi bliskie

Wieczory i rozmowy

Przy szklance piwa,

Które piliśmy z uśmiechem.


Zatęskniło moje serce

Do tych słów melodycznych

Wyrażanych z troski,

Że jesteśmy przyjaciółmi

Tak od serca bez uwięzi.


Zatęskniło moje serce

Do tych kwiatów wiosennych

Wręczanych tak od serca

W dniu o którym pamiętali

Moi przyjaciele bez zazdrości.


Zatęskniło moje serce

Do tych uderzeń jak dzwon

Kiedy wiedziałem, że coś jest źle

I trzeba było podać rękę

By już nie myśleć, że prze zemnie.


Zatęskniło moje serce

By spotkać się jeszcze

I cieszyć się, że nic nie chcę

Tylko zobaczyć moich przyjaciół

Takich jakich polubiłem za pamięci.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.08.17


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl