Total Pageviews

Friday 16 May 2014

Mówiła mi matka

Mówiła mi matka,
że nie wystarczy kochać.
mówiła mi matka,
że nie wystarczy bujać w obłokach.
mówiła mi matka,
że nie wystarczy śnić,

i nie pytaj się mnie
czy warto żyć,
lecz uwierz w siebie,
że przecież wszystko zaczyna się
wtedy gdy przyjdzie czas
kiedy będziesz gotowy

gotowy poskramiając swój lęk
przed tym co zwie się
walka o byt by przetrwać
zarówno tu gdzie żyjesz
jak i tam gdzie pragniesz być.

autor jacek marek krawczyk
kraków 2014.05.16
lecz życie wymaga więcej.

Tak żyć by móc powiedzieć,
że zmienoś losu zniewala,
lecz czeba żyć w świecie
w którym jest śmiech i łzy

i chociaż przychodzisz na świat
krzycząc, że chcerz żyć
to warto żyć
mimo, że zagłuszasz lęk przed tym
co zwie się przetrwać by żyć
nie bacząc na trud i znój.

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl