Total Pageviews

Sunday 2 February 2014

Szukaliśmy się na wzajem

Jesteś obok mnie
Tak pragnę przytulić Cię
Spójż mi prosto w oczy
I powiedz kocham Cię

                                                Kocham kocham aż do bólu
                                                Tak pragnę przytulić Cię
                                                Lecz brak słów
                                                Kiedy wiem co to jest miłość

Wybacz wybacz proszę Cię
Ja kocham i miłuję Cię
Uwierz mi gdy brak słów
Więc wybacz i kochaj mnie

                                                  Nigdy nie wiem gdy rozumiesz
                                                 Jak błądzisz wokół mnie
                                                  Uwierz w miłość
                                                 I powiedz tak tylko potrafi

                Kochający się dwoje ludzi
               Którzy rozumią się bez słów
               Przytulimy się do siebie
               I nic nas już nie rozdzieli
              Mimo tego, że odmieni jesteśmy

Połączyła nas miłość
Którą szukałeś ty i ja
Uwierzyłam,że kochasz
Uwierzyłam w naszą miłość

                                                                       Związałem się z tobą
                                                                       Tak mi dane było
                                                                      Teraz wiem co to jest miłość
                                                                      Kiedy pragniemy miłości

                Szukaliśmy się na wzajem
               Wreszście odnaleźliśmy się
              Nasze drogi się złączyły
              Teraz wspólnie idziemy
             Przez nasze życie.
Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2014.02.02

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl