Total Pageviews

Wednesday 10 September 2014

Przebudzenie

Jestem godzinie podporządkowany
Wstaję, idę, pracuję i zasypiam,
A wszystko robię według godzin
Nagle się przebudziłem i postanowiłem

Bunt-słowo budzące otuchę,
Że przecież można zmienić siebie,
Lecz nie zmienisz cyklu życia
I tak postanowiłem czuwać

Nie śpię nie jem nie pracuję,
Ale czuwam kiedy się zbuntuję
Myślę czy ja jestem chory czy zdrowy
Psiakrew zaczynam się nie pokoić

Lęki i nerwy co robić,
Aby czuwać i być zdrowy
Wtem olśnienie i myśl nowa
Przecież czuwać to być gotowy

Więc postanowiłem zacząć wszystko od nowa
Wziąłem się do pracy i być sobą
I nic by w tym nie było dziwnego,
Lecz nagle stwierdziłem, że Ja żyję

A życie to wieczne dążenie,
By nie utracić tego co mam 
A życie to wieczne dążenie,
By posiąść to czego nie mam.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2014

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl