Total Pageviews

Monday 8 December 2014

Wróżba wróżbie jest nie równa

Zakochałem się w dziewczynie
Choć myślałem o niej skrycie
Serce moje biło w nocy
W dzień szukałem jej radości

Radość była ma ogromna
Gdy śniłem o niej w nocy
Teraz wszystko się ułoży
Kiedy kocham sercem bez namiętności

Kiedy rękę mi podała
Uśmiech na mej twarzy
Każdy chce mieć dziewczynę
Która kocha bez pytania

Życie sobie układaliśmy
Im bardziej wybiegaliśmy
Tym serca mocniej biły
Gdy miłość rozkwitała

Wszystko dobre bez umiaru
Potoczyło się jak piłka
Lecz miłość sprawiła,
Że kochaliśmy się bez pytania

Starzy ludzie nam mówili
Zakochani jesteście jak ptaki
Szybujecie nad ziemią
Lecz obrączek wam brak

Pragniecie wszystko mieć na własność
Ona także pragnie mieć
Każdy chciałby kochać
Tak jak pragnie siebie

Miłość nasza to sprawiła
Że rozrosła się jak wino
Teraz bez niej żyć nie możemy
Połączyła nas złota obrączka
Jak lot nad ziemią
Szukając lotniska.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2014.12.09

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl