Total Pageviews

Thursday 28 May 2015

Tak chciałem wtopić się w morze

Rozwiało włosy moje
Gdy stałem na brzegu
Wiatr szarpał i targał,
A Ja spiąłem je gumką
Mimo, że byłem mężczyzną.

Fala zmogła się do granic
Dążyła do brzegu jak błyskawica
Stałem i patrzyłem nie bacząc na nic
Tak chciałem wtopić się w morze,
By zapomnieć o Tobie.

Porwała mnie siła nie znana
Dokąd, sam nie wiedziałem
Lecz gdy oczy otworzyłem
Ujrzałem Ciebie trzymającą mnie za rękę,
Która roniła łzy na de mną.

Całym sercem chciałem przeprosić
Mimo bólu w klatce piersiowej
Już miałem na końcu języka
Przebacz, nie powinienem cię obciążać
Gdy odeszłaś ode mnie

Lecz łzy tylko spłynęły
I zrozumiałem, że czasami
Milczenie jest złotem
By osiągnąć szczęście
Dwóch osób mimo przeciwności intencji.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.05.28





No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl