Total Pageviews

Thursday 10 December 2020

Nie przeszkadzaj piszę Disco Polo

 

Powrócę tam gdzie

Zostawiłem miłości ślad

Bo wiem, że czekasz na mnie tam.


Nie przeszkadzaj piszę Disco Polo


Wrócę do wspomnień tych,

Które warto wspominać

Gdy jestem sam z gorzałeczką

Słodką jak ty.


Nie przeszkadzaj piszę Disco Polo


Kocham ciebie słodka

Chociaż kawę lubisz gorzką

I nie słodzisz gdy mówię kocham


Nie przeszkadzaj piszę Disco Polo


Wpatrzony jestem w oczy błękitne twoje

Choć wiem, że bujam w obłokach

To zawsze olśniewasz mnie

Kiedy mówię kocham a ty nie.


Nie przeszkadzaj piszę Disco Polo

W uniesieniu do ciebie

Tak chciałbym przebój napisać

Lecz wybacz nie umiem grać

Kiedy kocham ciebie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2020.12.10


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl