Total Pageviews

Thursday 17 June 2021

Kiedy gubisz myśl przewodnią

 

Życie płynie czas odmierza

Ja nie martwię się że nie zapisze

Na tej mojej płycie kompaktowej

Mojej całej historii kiedy żyję.


Jednak chciałbym usłyszeć

Zapisane ulubione me przeboje

Kiedy ciało nie domaga,

A rozum wie, że czas uciekł.


Dokąd biegniesz czasie

Tym sprintem nieskończonym

Kiedy gubisz myśl przewodnią,

Że życie jest coś warte zapisane

Moją melodię jaką samo życie mnie niosło.


I choć wiosek mi przybyło

I sam już nie wiem

Czy żyć wspomnieniami

Czy też żyć tym co życie niesie.


Ja wiem zapisane wszystko w Niebie

Jednak historia moja nic nie warta

Kiedy ludziska milczą i nawet nie wspomną

Że żył kiedyś Poeta co wiersze napisał

Już nie dla siebie a dla czytelników.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.06.17


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl