Total Pageviews

Wednesday 27 December 2023

Nim noc oświeci mnie

 









Nim noc oświeci mnie


Usta serfują myśl drążąc

To cicho to głośno

I sam już nie wiem

Czy mówię coś co mnie łączy

Z tym co zwie się Miłością.


Nie wielka dzieli mnie granica

Od tego by krzykiem wymusić

To co chcę od Ciebie

Zamknięta księga moja ,a Ja ciągle

Otwieram tam gdzie chcę.


Wykrzyknę wreszcie głośno to zdanie

Nadszedł mój czas!

Niech cisza potem uspokoi mnie

A pieśń człowiecza niech ostudzi mnie

W tym dniu kiedy dotarło do mnie,

Że rozstać muszę się z tym światem.


Porzucę ziemi grud

W Niebiosach niech zabrzmi chór

Anielski orszak niech poprowadzi mnie

Tam gdzie świat jest cząstką mnie

By na nowo rozpalił we mnie

Życie, które wygasa we mnie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.12.27


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl