Total Pageviews

Sunday 19 June 2011

Spójrz mi w oczy.

                                                              Spójrz mi w oczy

        On
Spójrz  mi w oczy,
Lecz wybacz mi,
Że kocham Ciebie
Gdy księżyc otaczał
Naszą miłość bez łez.                                    Ona
                                                           Spójrz mi w oczy
                                                           Lecz wybacz mi,
                                                            Że kocham Ciebie
                                                            Takiego jak siebie
                                                             Gdy księżyc otaczał
                                                             Naszą miłość bez łez.
            On
Choć noc jasna jest
Więc proszę Cię
W pół mroku pokochajmy się
By miłość przetrwała jak dzień.                       Ona
                                                              Kocham Cię,
                                                              Lecz wybacz mi
                                                              Choć zawsze jesteśmy razem
                                                               Ty nigdy nie gasisz telewizora
                                                               Wtedy gdy świeca dogasa.

                              
                                            On i Ona
                                  Wspólnie idziemy przez życie
                                   Mimo, że słońce zachodzi.
                                  Czasami tęcza zabłyśnie,
                                   Lecz razem wybraliśmy tą miłość,
                                   Która wybrała siebie,
                                   A nie poświęcenie miłości
                                   Dla Ciebie i dla mnie.
                                                                            Autor Jacek Marek Krawczyk
                                                                                   Kraków 2011.VI.19

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl