Total Pageviews

Wednesday 5 September 2012

Ja na przyjęciu, a Oni włączają TV i co...

Oj zmieniły się czasy. Kiedy moja Babcia żyła to opowiadała jak to jej mąż świętej pamięci walczył z okupantem i na dowód tego pokazywała zdjęcia i medale mówiąc przy każdej okazji "Mam dowód Mam dowód". Pochowaliśmy pokolenie 20-letnie, lecz zostało następne czyli dzieci naszych dziadków. Kiedy rodzice żyli pokazywali zdjęcia jak obalali komunę mówiąc "Mamy dowód Mamy dowód". A teraz przyszła na mnie pora udawadniać jak to heroicznie wychowywałem moją córkę mówiąc "Mam dowód Mam dowód". Oczywiście moja córka żyje i ja też, ale do czego zmierzam zapytacie? Teraz wam powiem. Więc tak przyjechałem do przyjaciół i wziąłem ze sobą taki mały dysk z wejściem USB i się pytam macie dekoder, a Oni odpowiadają no wybacz, ale bez telewizji naziemnej cyfrowej nie da się żyć. Ależ oczywiście i podłączam dysk do dekodera i mówię mam dowód, mam dowód jak rosną moi wnukowie. Oglądaliśmy bite trzy godziny notabene w TV pamiątki rodzine moje a nie program TV, który nam serwowali moi przyjaciele, aby zanadto nie było nudno w towarzystwie. Tak więc jak wkurza was jak wasi gospodarze włączają TV zapraszając was więc nie lękajcie się i zaserwujcie im WASZ PROGRAM TV. Pozdrawiam Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl