Total Pageviews

Saturday 21 September 2013

Słodysz milsza mi

Pytaj się mnie a Ja ci odpowiem
Krzycz najgłośniej a Ja ci powiem,
Bez żalu do tego co było za nami
Kocham cię jak pomadka w czekoladzie.

Słodysz milsza mi od słów
Jeszcze milsza miłość ma,
Którą kocham jak bukiet róż.


Rzucam bukiet ci pod nogi
Padnę na kolana
I wołać będę kochaj mnie bez słów
A Ja ci wzamian oddam się cały.

Więc uwierz mi
Słodysz milsza mi od słów
Jeszcze milsza miłość ma,
Którą kocham jak matkę swą.

Pojadę za tobą by zdobyć świat
Pobiegnę jeszcze szybciej
Tak mówiła mi matka,
Że miłość nie wybiera
Tylko daje coś zabrał.

Wierz uwierz mi
Słodysz milsza mi od słów
Jeszcze milsza miłość ma,
Którą kocham jak bukiet białych róż.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2013.09.19























No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl