Total Pageviews

Thursday 10 April 2014

"Dyktatura Gender" część I

Czasami każdemu kto ma internet zdarza się surfować po stronach www. i Ja tak sobie surfowałem kiedy nagle nie uwierzycie zatrzymałem się na stronie www.niedziela i zobaczyłem na własne oczy zdjęcie książki pt;"Dyktatura Gender" ponieważ nic o w/w książce i o żadnej dyktaturze gender nie słyszałem postanowiłem ją drogą elektroniczną zamówić. I o dziwo jeszcze nie odłożyłem pieniędzy na zamówienie w/w książki gdy po trzech dniach zadzwonił dzwonek i przyszedł doręczyciel z w/w książką. Chyba rozumiecie, że czas to pieniądz więc wziołem się od razu do czytania ksiąki pt;"Dyktatura Gender". Co ja się naczytałem i jaki ja jestem mądrzejszy to sami chyba rozumiecie, że nawet za komuny nikt tak dużo nie pisał o seksualności już nie mówię młodzieży, ale myślę o człowieku czyli mężczyzny i kobiety. Pewno jesteście ciekawi jakie wysnułem wnioski z najnowszej literatury polskiej. Oczywiście jak wiecie zdania są podzielone jeżeli chodzi o ruch społeczny Gender. Już nie mówię w Polsce czy w Europie ale w całym świecie. Przyznam wam się szczeże, że ja chciałem mieć także wyrobiony pogląd o Gender. No tak, ale Ja już mam 52 lata i właściwie to nie mój problem. Jednak myślę sobie, że wcale nie żałuję, że kupiłem w/w książkę ponieważ dam ją w prezencie moim wnuką tylko poczekam jak dojżeją, ale mam problem ile muszą mieć lat żeby dać im ten obiecujący prezent. Jak wiecie nie jestem promotorem mojej córki i zięcia, ale ja już mam 52 lata i niech młodzi mają "myślenice" w głowie, a nie Ja. Oczywiście myślę, że cóż może gdy dostaną mój prezent będą dojżali rodzice zarówno seksualnie jak i psychicznie i dojżeją do wyrobienia sobie zdania o Gender. Ja skromny dziadek wiem jedno, że trzeba być pokorny wobec dzieci, żeby mi nie powiedziały Ty to masz belkę na oczach, a u nas widzisz dżazgę. Więc tak myślę sobie zająć jakąmś pozycję czy zostawić to osobą kompetentnym z autorytetem, a Ja powiem no cóż moi drodzy jako doświadczony Dziadek wszystko jest dozwolone, lecz im bardziej człowiek staje się wolny tym bardziej ciąży na nim wina w dojżalszym wieku, a tylko dlatego, że poznając, dojżewając im będziecie starsi tym będziecie mądrzejsi i staniecie przed takim samym dylematem ja Ja. Więc głowa do góry i bądzie asertywni abyście nie naruszyli swojej tożsamości, która jest genetyczna i wyuczona przez wasze z czasem życie. 
Autor tekstu i zdjęcia Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2014.04.10

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl