Total Pageviews

Friday 16 August 2019

Złoty werset

Poezją to nazwali
wierni swoim ideałom,
że człowiek potrafi
i umrzeć i zmartwychwstać
w wierszach wydobytych
z głębi swojej jaźni.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.08.16

Złoty werset

Mowa poety wierszem pisana.
Wiara poety jest nieustanna,
że przetrwa wiersz i myśl
która krwią jego jest wypisana.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.08.16

Złoty werset

Podnieśmy się z kolan!
Czytałem wiersz na głos
i już chciałem krzyknąć
gdy zrozumiałem, że nie Ja lecz On.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.08.16

Złoty werset

Gruby tom wierszy czytałem
jeden po drugim
wtem przystanąłem i zrozumiałem,
że nic nie przeczytałem.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.08.16

Złoty werset

Założyłem okulary
i czytam i czytam wiersze
wtem zrozumiałem,
że głośno słucham muzyki
przez słuchawki.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2019.08.16

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl