Total Pageviews

Saturday 14 August 2021

Chciałbym abyś zrozumiała

 

Choć tylko raz ośmieliłem się

Spojrzeć ci w oczy i kochać

Jak nigdy dotychczas.


To przecież uwierzyłaś we mnie

Jak w siebie gdy się kocha

Innych i siebie.


Ja wiem, że pragniesz kochać

Tylko mnie i żyć dla mnie

Choć wiesz, że jeszcze uciekam.


Do tych dni kiedy byłem wolny

Brałem życie jak chciałem

I kochałem bez zobowiązań.


To nic zakochałem się w tobie

Jeszcze jeden taniec z inną

A potem będę wierny do końca.


Lecz ja sam nie wiem

Czy młodość można tak obciążać

Gdy jeszcze szukam szczęścia.


Nie tylko w miłość, ale i w życiu

Chciałbym abyś zrozumiała,

Że miłość to nie tylko Ty.


Więc uwierz mi, że kocham

I ciebie i życie i Boga

I takiego mnie bierz jak ja ciebie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.08.14

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl