Total Pageviews

Thursday 27 October 2022

Lecz w tym jest jakaś siła

 

Zatęsknię za lat minionych

Za tą garstką ziemi rolnej

Zatęsknię do tych płócien

Malowanych na fantazji mojej

I zrozumiem, że spotkamy się

W to co wierzę w sercu moim.


A jeśli to już inny wymiar

To smutno mi będzie,

Że nie wrócę do tych płócien

Malowanych we wnętrzu moim.


Jak kształtowały mnie, lecz przecież

Moją historię Ty jak gumką wymażesz

Rodząc się z tym co jest we mnie,

A jednak inne bo już Boskie

Takie życie jak Królestwo Twoje.


I na cóż mi moje starania

Dbania o świat w tym w którym jestem

Jeżeli jedni ratują a drudzy go psują

I nikt nie wie kiedy dokończą

To co jedni zepsują a drudzy naprawią.


Lecz w tym jest jakaś siła,

Żeby przetrwać tu na ziemi

I nie bać się, że inni wierzą

Już w inny wymiar swojego bytu.


Radość i smutek, że

Jesteś i nie ma Cię,

Lecz serce nie sługa

Gdy usłyszy Anielski śpiew…


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2022-10-27


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl