Total Pageviews

Thursday 9 February 2023

8 Marca zwycięstwo kobiet

 

Nie wiem ach nie wiem

Jak to wyrazić o kobiecie

Kocham kobiety i siebie

Bez nich byłbym nie obecny

Ba nawet nie potrzebny.


Noc nie spokojna bo kobiety

Chciałyby być jak mężczyźni

Pracować kochać i miłować

Ten świat wykreowany przez nich.


Zbudziłem się rano nie wyspany

Patrzę na żonę i myślę sobie

Nie! Dzisiaj Ja zrobię zakupy

I jeszcze posprzątam mieszkanie.


Niech nie myśli, że nie wiem

Że dzisiaj 8 Marca zwycięstwo kobiet

W którym to dniu stały się potrzebne

Tak jak Ja i One by myśleć o świecie.


Kwiaty przyniosłem z piwnicy

I wręczam je z życzeniami

Aby nie tylko kochały, lecz myślały,

Że nie osobno a razem będziemy

Tworzyć i budować świat w jedności.


Więc tak od serca życzę mojej kobiecie

Szczęścia radości i życia bez łez

Wszak podporą stałem się jej

I niech wie, że Ja i Ona to wspólnota

Myśli, upodobań, marzeń i sensu życia

Takiego jaki chcemy by był na Świecie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.02.10


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl