Total Pageviews

Monday 8 April 2024

To jest mój dom

 

To jest mój dom


Och jak kocham mój dom

Tyle mógłbym o nim powiedzieć

Ciągle jestem w nim

Czy na dobre czy na złe,

Lecz zawsze miłość jest w nim.


Ciągle drzwi otwierają się w nim

Gości zaproszonych i My

Tyle chciałbym o nim mówić

Jak o swej dziewczynie,

Którą kocham jak mój dom.


Czasami i pies zaszczeka

Lub ogonem zamerda

Kogut zapieje i kaczki zakwaczą

Oni też kochają swój dom

Tak jak My mieszkający w nim.


Bywa też powroty i odloty

Każdy wraca i znów od nowa

Odkrywa swój dom

Tak jak bocian, który wraca

Do swojego gniazda.


Czasami się też zdarza,

Że ktoś odchodzi,

Lecz i witamy nowych

Myśląc, że przetrwa nasz dom

I rodzina, która mieszka.


Autor piosenki kan try Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2024.04.08


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl