Total Pageviews

Thursday 8 March 2012

Czasami lubię pisac legendy...



Legenda braci Czasu i Pieniądza.


Czas i pieniądz to dwoje braci, którzy są rówieśnikami. Jeden od drugiego jest uzależniony... Gdy jeden zwolni to drugi straci...gdy drugi zagalopuje się i weźmie kredyt bez pokrycia to i brat czas mu nie pomoże ponieważ nie nadąży za inflacją... Bliźniaki bracia mówią tak dalej być nie może ponieważ ja Czas chce być samodzielny... a i ja Pieniądz nie mogę być uzależniony od ciebie ponieważ pragnę być bogaty jak słońce, które świeci i mieć władzę nad światem... Jak postanowili tak zrobili i rozeszli się na skrzyżowaniu dwóch dróg bez kierunkowskazu. Czas myśli teraz ja wielki zawładnę światem, który będzie uzależniony od de mnie... Pieniądz myśli teraz ja wielki zawładnę światem, który będzie uzależniony ode mnie... Jak postanowili tak zrobili. I już w całym kosmosie mówili, że powstały dwie planety bliźniaków Czasu i Pieniądza... Tak się wszystkim wydawało gdyby nie wielkie bum... Jak wybuchło tak rozbiło obydwie planety na jedną... Teraz czas uzależniony od pieniądza...a i pieniądz uzależniony od czasu. I chociaż dwóch bliźniaków ma swój gwiazdozbiór to jednak obydwoje uzależnieni są od pokus i żądzy tego, który wyłonił się z wybuchu... a był nim wielki Bóg...
Autor Jacek Marek Krawczyk
    Kraków 2012.III.08

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl