Total Pageviews

Sunday 25 March 2012

Moda na sukces-odcinek 13

Serce boli tak sie starałem być razem z moja dziewczyną gdy Ona nagle powiedziała mi "Wierz chodziła bym z toba ale jesteś za gruby i nie pasujemy objętościowo do siebie-rozumiesz zgniut byś mnie i nie daj boże moje łużko by sie zapadło". Poszedłem do domu i się rozpłakałem nad moją sytuacją gdy nagle włączam telewizor i właśnie w tym momencie zaczęli nadawa 13 odcinek "Moda na sukces". Wpatrzony w telewizor słuchałem i myślałem o tym jak by się tu odchódzić gdy nagle nie uwierzycie podano sposób na odchódzanie w tym serjalu. Niki właśnie sie odchódzał, aby wejść na salony w świecie mody. Więc patrzę w telewizor wytrzeszczając oczy gdy nagle olśnienie oczywiście po skończonym odcinku 13. Na drugi dzień ubrawszy sie jak Niki poszedłem do pracy. Wchodząc do biura wszystkie panie oglądały sie za mna podziwiając moje ubranie.., tak myślałem. Zadowolony usmiechnięty, że znowu mam powodzenie spojrzałem na zegarek a tu godzina 11 i głos kierownika, który mnie zaprosił do swojego biura. Wszedłem do biura i słucham, a tu pan kierownik mówi do mnie.., ale się Pan Jacek wystroił.., już myślałem, że pan idzie do Dyrektora po awans. E tam odpowiedziałem.., a cha rozumiem tylko niech pan Jacek mi wytumaczy dlaczego ciągle spadaja panu spodnie... Popatrzyłem na kierownika i powiedziałem nawt sie nie zająkłem po prostu odchódziłem sie prawie 13 kilo, a cha powiedział kierownik.., ale panie Jacku przecież nie widać to po panu... Przecież sam pan powiedział, ze mi spadają spodnie..,a nie kupiłem sobie nowych.., a cha rozumiem tylko widzi pan, pan chyba zapomniał zapiąć paska i dla tego panu spodnie spadają....pozdrawia autor jacek marek krawczyk 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl