Total Pageviews

Saturday 9 June 2012

Mój budżet kuchenny

Nasz budżet kuchenny...




























Autor zdjęcia Jacek Marek Krawczyk
Teraz gdy oglądam TV i myślę o Euro 2012 i gdy po meczu idę do kuchni, aby wyciągnąć piwo z lodówki zawsze widzę ten obraz przedstawiający to co widzicie powyżej na fotografii. Niestety do tego doszło, że Euro Eurem, ale czeba dalej żyć i myśleć jak przetrwać by móc powiedzieć, że żyję na miarę swoich możliwości bez konieczności wyrzeczeń. Przypatrzcie się uważnie fotografii, to zdjęcie nie jest robione w pokoju, ale w kuchni i mikser zawieszony jest na stałe ponieważ tam jest jego miejsce czyli w kuchni. No tak, ale co w kuchni robi kalkulator i zeszyt i tu wam zdradzę sekret-w tym zeszycie zapisuje kiedy zapłaciłem media za mieszkanie i związane z nim wszystkie rachunki , a kalkulator mi służy do obliczania ile mam przeznaczyć na budżet, ile mi zostanie po opłaceniu mediów i to wszystko, reszta zależy od szczęścia czy znajdę się na plusie czy będę musiał zaciskać pasa, a zwłaszcza po Euro 2012. Autor jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl