Total Pageviews

Friday 8 June 2012

Mecz-prognoza emocjonalna Polska - Grecja

Dzisiaj o godzinie 18 rozegra się mecz  Polska-Grecja. Kiedy usłyszałem o zawodach piłki nożnej drużyn z Europy w Polsce wtedy pomyślałem, e tam pograją i sobie pojadą, ale gdy dzisiaj wybiła godzina 16 i włączyłem TV to wtedy zrozumiałem, że zaczęło się wielka wojna piłkarska w Polsce drużyn Europejskich o Puchar Europy w Piłce nożnej.  Ja osobiście podałem się emocją jakie panują gdy gra drużyna Narodowa polski i wtedy zrozumiałem, że Oni czyli piłkarze dadzą z siebie wszystko, ba nawet niektórzy będą mieli kontuzje, lecz My kibice musimy zażyć najlepiej leki ziołowe uspakajając,  żeby serce nam nie wyskoczyło i  głowa nie parowała z nadmiaru emocji i dopingu i oczywiście z nadmiaru alkoholu we krwi, która rozrzedza się jak nasz układ nerwowy w czasie oglądania meczu. Oczywiście jestem za swoja drużyną czyli Polską , lecz gdy wysiedzę jajo śpiewając Euro po ko spoko to wtedy i ja i moja drużyna osiągnie sukces. Zdarzyć się może, że zamiast wysiedzieć złote jajo to z naszego jaja zrobi się jajecznica przesolona od potu jaki nas zalał gdy My dopingowali naszym. No cóż piszę to przed meczę więc zabezpieczyłem się połykając tabletkę na nerwy i  medytując o tym jak to nasza drużyna wygrywa z Grecją. Teraz gdy już mam wizje jakie miałem podczas medytacji jestem cały w skowronkach ponieważ jestem przekonany, że wygramy, a jak nasi czyli Polacy przegrają nie daj Boże to wtedy już wyluzowany będę usiłował zasnąć przez noc i myślał pozytywnie by móc nad ranem powiedzieć sobie No to się już nie powtórzy w myśl zasady "Gdy Głupi widzi piękno w kaktusie i chce go zerwać dla siebie Ty będąc mądry krzykniesz przerażony Nic nie zrobisz gdy ja ci nie pomogę w zerwaniu tego co najpiękniejsze w kaktusie Kwiatu biało-czerwonego"... Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl