Total Pageviews

Friday 15 June 2012

Polska-Czechy prognoza maklerska

Teraz sytuacja w grupie powoli się klaruje. Jednak, aby wino dojrzało to muszą odbyć się ostanie mecze w grupie. Moja drużyna na którą stawiam jutro czyli w sobotę jest Polska, która gra z Czechami. Śledząc postępy mojej drużyny muszę przyznać, że mają tupet i jedynie mecz Polska-Grecja nie był przewidywalny co do planów jakie miał Trener co do swojej drużyny czyli Polski. Jeżeli chodzi o mecz Polska - Rosja to tak jak zaplanował był remis. Jednak o mały włos, a z planów były by nici. Teraz mecz Polska - Czechy wszyscy wiedzą jaki Trener Polskiej drużyny ma plan-po prostu musi wygrać i to za wszelką cenne, aby wyjść z grupy. Pierwsza moja prognoza Polska-Rosja się nie sprawdziła jednak postanowiłem zaryzykować i teraz postawić na moja drużynę...


Polska : Czechy
   1           0
Czechy : Polska
    0            2


Powodzenia życzę Polskiej drużynie. Pozdrawia Autor Jacek Marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl