Total Pageviews

Saturday 29 June 2013

Tęsknię i co dalej tęsknię

Tęsknota pytam się za km
Tęsknię i nie wiem
Czy to chemia czy to miłość
Za zagubbionym szczęściem.
Tęsknię i co i dalej tęsknię
Pytam się sam samego siebie
Czy to jest miłość czy to jest tęsknota
Za utraconym moim szczęściem.
Ach szczęście kiedy znajdę Cię
Przecież tęsknię więc i wiem
Jaki byłem szczęśliwy
Kiedy kochałem jak ślepiec słońce.
Ach kochałem całym sobą
Nawet nie pytałem czy mnie kocha
Przecież jak Ja Ją kochałem
To przecież Ona mnie musiała kochać.
Gdzieś zagubiłem się w tej miłości
Gdzieś porzuciłem słowo szczęście
Okłamałem, lecz nie siebie
Ale tą, która wiedziała, że kocham,
Lecz to nic chciała przeżyć
Życie w miłości bez wzajemności
Tak to jest, że gdy jedna osoba kocha
A druga nie
To nic z tego nie będzie
Dlatego, że ciało nie zna słowo kocham.
Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2013.VI.29

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl