Total Pageviews

Tuesday 23 July 2013

Autoportret

Jakieś pięć lat temu spojrzałem na zdjęcie córki i pomyślałem, że mógłbym na podstawie zdjęcia narysować za pomocą myszki na programie graficznym córkę. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Zajęło mi to cztery godziny jednak rysując nie potrafiłem nadać rysunkowi rysów mojej córki, lecz wyszedł całkiem inny rysunek jak widzicie powyżej. Muszę wam się przyznać, że nie jestem ani malarzem ani rysownikiem tylko zwykłym człowiekiem tak jak większość. Jednak nudząc się wyznaczyłem sobie cel żeby narysować autoportret córki na podstawie zdjęcia. No cóż rysunek komputerowy nie odzwierciedla twarzy mojej córki, ale też nie odrzuca patrząc się na niego. Myślę, że każdy powinien szukać sposobu na zabicie czasu i wyznaczać sobie cel. pozdrawia autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl