Total Pageviews

Tuesday 16 July 2013

Pisarka-Krystyna Nepomucka

Krystyna Nepomucka została pisarką do końca życia i oczywiście wraz z wiekiem dorastała i jej książka i jako pisarka. Prawdę mówiąc w wogóle o niej nie słyszałem, ale pewnego słonecznego dnia kiedy poszedłem po Newsweek ujrzałem na regale jej książkę pod tytułem "Małożeństwo niedoskonałe"  tom I. Ponieważ książka była tania, ale licząca 400 stron to ją kupiłem z myślą, że ją przeczytam. No cóż wydatek mały, a zajęcie na dobre pare dni w chwilach wolnych. Więc tak czytam i czytam i z ze strony na stronę coraz bardziej mnie zaczeła interesować. Pewno pytacie się dla czego, a więc dlatego, że opisuje jak przetrwać kiedy jest się biedny zachowując twarz i godność osobistą mimo przeciwności losu. Na obecną chwilę zamówiłem sobie tom II "Rozwód niedoskonały"..,"Ojciec wierzy w wódkę, matka w oficerów, a ja wierzę w Boga!..
Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2013.07.17

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl