Total Pageviews

Sunday 15 February 2015

Cygański grajku za grosz

Teraz gdy nadszedł dzień
Zaśpiewaj nam tą pieśń
O miłości, która połączyła nas
I tak mija dzień za dniem,
Lecz rozstać się już przyszedł czas.

Motel oświecony Ty wsiadasz do samochodu
Czas łzy uronić nad sobą, że Ty i Ja to My
Teraz graj nam tą melodię słodką
Cygański grajku za grosz.

O Boże znowu czekam na ten dzień
By spotkać cię na trawniku wokół drzew
Och moje cierpienia
Nigdy nie przestanę kochać
Tak życie nauczyło mnie

Motel oświecony Ty wsiadasz do samochodu
Czas łzy uronić nad sobą, że Ty i Ja to My
Teraz graj nam melodię słodką
Cygański grajku za grosz

Nigdy więcej nie opuszczę cię
Me łzy przysłoniły oczy me,
Spojrzałem na dziewczynę zalotnie
Od szczęścia, że wyjdzie za mnie
Tak ją pokochałem

Motel oświecony Ty wsiadasz do samochodu
Czas łzy uronić nad sobą, że Ty i Ja to My
Teraz graj nam melodię słodką
Cygański grajku za grosz.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2001.05.04




No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl