Total Pageviews

Tuesday 10 February 2015

Zakaz palenia

Zakaz palenia mnie obowiązuje wyrobów tytoniowych. Ale nie tak łatwo rzucić palenie gdy się paliło prawie 40 lat. Wiem na pewno, zdradzę wam w sekrecie, że tylko zdrowy człowiek może nie palić, ale to nie znaczy, że nie palę i już, i niech się dzieje co chce. Ja oczywiście głupi nie jestem i nie mam zamiaru zgrywać bohatera z silną wolą. Dlatego gdy już nie palę papierosów to od czasu do czasu pociągam sobie papieros elektroniczny, aby powoli wyzbyć się nałogu palenia papierosów tytoniowych. Zdradzę wam w sekrecie, że już mam ciśnienie w normie czyli 128/ 85 i 76 puls, ale jeszcze zażywam propranolol trzy razy dziennie. No to trzymajcie się i temu kto chce rzucić palenie życzę powodzenia.
Autor tekstu Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.02.10


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl