Total Pageviews

Monday 6 June 2016

Radość to niewymierna

Kiedy pragnąłem z całych sił
Rzucić palenie
Wtedy brało górę nad rozumem
Nałóg jaki miałem
Gdy przestałem palić
24 papierosy na dzień.

Pierwszą godzinę
Nie powiem, byłem spokojny.
I chociaż już 8 godzin nie paliłem
To muszę wam powiedzieć,
Ze warto było
Zamienić papierosy na Tytoń.





Radość to niewymierna
Zmniejszyłem koszty o3/4
Pytam się siebie
Pytam się ludzi
Co mam robić kiedy palę.

Śmieją się ze mnie
Mówiąc jaki jest cwany
Obniżył nikotynę w organizmie
Paląc tytoń zamiast petów.

Dziewięć miesięcy paliłem tytoń
Wreszcie postanowiłem
I już nie palę
Głodu nikotynowego nie czuję
Teraz już nie napełniam
Gilzy nikotyną,
Lecz piję tonik by ugasić
Głód jaki jest gdy się nie pali papierosów.
A chce się jeść.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.06.06

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl