Total Pageviews

Wednesday 8 June 2016

Trudno jest rzucić palenie

Rzuca mnie po ścianach
Jak piłkę bez piłkarza,
Który nadał by jej kierunek
Zgodny do oczekiwań
Swojego planowania.

Przeszło, minęło
Jeszcze jeden dzień
Obliczam, planuję
Ile zarobiłem,
A ile bym stracił
Gdybym kupił.

Pytają się mnie
Ja im odpowiadam
Nie powiem,
Ze rzuciłem
Lecz mówię
Nie palę.

Jak długo wytrzymam
Sam tego nie wiem
Na razie się oszukuję
I liczę na to,
Ze w tym dniu nie zapalę sobie.
Trudno jest rzucić palenie
Gdy jest się zdrowy
Trudno jest rzucić palenie
Gdy nie ma skutków ubocznych
Trudno jest rzucić palenie
Gdy się to lubi.


Lecz dlaczego nie palę
Powiem wam szczerze
Po prostu nie stać mnie
Na wydawanie pieniędzy
Aby zadowolić swoje zmysły
Jak przystało na tego,
Który chce czuć się wolny.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.06.08

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl