Total Pageviews

Sunday 12 February 2017

A gdy już spocznę na laurach


Trzy złote jabłuszka mam
Czerwone i smaczne
Każdej wręczę z osobna
Lecz tylko jedna zasmakuje
Jak bardzo jej smakuje.




Trzy grosze pieniążków mam
Srebne śliczne jak pierścionek
Każdej wręczę z osobna
Lecz tylko jedna się wzbogaci,
Która kupi za nie w worku kota.






Trzy kwiatki cięte mam
Wszystkie kolorów tęczy
Każdej wręczę z osobna
Lecz tylko jedna go zachowa,
Która poczuje zapach kwiatuszka.




A gdy już spocznę na laurach
Usiądę za stołem i będę czekał
Która poprosi mnie do tańca
Bym zatańczył z nią krakowiaka
Idąc tańcując prosto do kościoła.




Tam złożę jej śluby i będę kochał
Przysięgi dotrzymam aż do śmierci
Lecz tylko będę miał jedno życzenie
By dała mi parkę dzieci,
Które odziedziczą po nas ten cały majątek.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.02.12

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl