Total Pageviews

Tuesday 14 February 2017

Oszukać tak łatwo

Poduszka mokra od łez
Nic nie jem tylko śpię
Zapomnieć wszystko
Obudzić się za dnia
Radosny i szczęśliwy
Ze skończył się sen.

Oszukać tak łatwo
Gdy kocha się Jezusa
Lecz wybacz taki już jestem
Gdy wątpię w siebie
Tak życie nauczyło mnie.

Samotność boli bez Ciebie
Jeszcze bardziej boli
Gdy kocham Ciebie
Tak chciałbym lecz wybacz
Kochać to nie znaczy
Być sobą bez Ciebie.

Jednak ja płaczę ciesząc się
Bo zrozumiałem, że kocham Cię
Przetrwałem ten trudny czas
Będąc tak blisko Ciebie
Ze uwierzyłem w Twoje cierpienie.

Teraz gdy śpiewam tą pieśń
Radość ogarnia mnie,
Ze nawet kiedy przyjdzie dzień
Ja wiem, że nie opuszczę Cię
Nawet wtedy gdy będę szczęśliwy bez Ciebie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.02.14

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl