Total Pageviews

Tuesday 14 February 2017

Zakochać się aż do obłędu

A kiedy wyznasz mi miłość
I rzucisz mnie na kolana
Wtedy zrozumiem, że warto było
Zakochać się aż do obłędu

Nie pora łamać serc
Nie pora mówić nie
Wszak żyję dla Ciebie
Wszak pokochałam takiego jaki jesteś

I pójdę wraz z tobą
Do ziemskiego Raju
Tam będziemy szczęśliwi
A Anioły będą nam grały
Pieśń o miłości jaką my znamy

I nawet Bóg się nie obrazi
Gdy będziemy uprawiać ziemię
Będziemy budować dom
Nasz dom w którym będą dzieci
Te które potwierdzą naszą miłość

Więc warto przysięgnąć tobie
Więc warto być przy twoim boku
Przy tobie nie mam lęku
Ze zmarnuję swoją miłość
Tą którą wywołałeś we mnie

I pójdę wraz z tobą
Do ziemskiego Raju
Tam będziemy szczęśliwi
A Anioły będą nam grały
Pieśń o miłości jaką my znamy


Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.02.14

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl