Total Pageviews

Friday 3 March 2017

Nie myślałem o Bożym świecie (Dysko Polo)

Szedłem jakiś smutny
Wzrok wpatrzony w chodnik
Nie myślałem o Bożym świecie
Tylko o miłości we dwoje

Kochać to nie znaczy brać
Tylko miłością żyć póki się da
Nie oglądać się za siebie
Lecz bronić to co się ma

Wpadłem na zarozumiałą dziewczynę
Sam zdziwiony, że podała mi rękę
A ja już wiedziałem,
Ze los odmienił moje życie
Tak zaczęliśmy się śmiać we dwoje

Kochać to nie znaczy brać
Tylko miłością żyć póki się da
Nie oglądać się za siebie
Lecz bronić to co się ma

Poszliśmy razem nie wiedząc do ką d
Szczęśliwi od pierwszego wejrzenia
Tak spasowaliśmy się ze sobą
Ze nawet kot czarny uciekł za płoty

Kochać to nie znaczy brać
Tylko miłością żyć póki się da
Nie oglądać się za siebie
Lecz bronić to co się ma

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.03.03

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl