Total Pageviews

Saturday 18 March 2017

Ulubiona ma piosenka – Dysko Polo

Ulubiona ma piosenka
Ma w sobie coś
Co daje mi pamiętać
Wtedy gdy słucham ją

Tak chciałbym zaśpiewać
W rytmie mego serca
O mojej dziewczynie
Którą ja pamiętam

Czarne włosy miała
Lica okrąglutkie
Sama nie wiedziała
Co brać a co dawać

Muza ma najsłodsza
Zaśpiewaj mą piosenkę
O miłości jak kochałem ją
Kiedy byłem z nią

Dotykałem i słuchałem
Przeżywałem i myślałem
Brałem wszystko na poważnie
Tak bardzo ją kochałem

Uwierzyć chciałem
Oddać wszystko co miałem
Poczuć zapach konwalii
I dawać i brać to co chciałem

Muzo muzo czemu odeszłaś
Będąc ciągle ze mną
Wszak byłem twoim fanem
Tak bardzo pokochałem

Teraz jestem samotny
Szukam płyty
Tak chciałbym ją posłuchać
Tak chciałbym być z nią
Zaśpiewać melodię
Która łączy mnie z nią.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.03.18


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl