Total Pageviews

Monday 17 April 2017

Czas radosny i dla mnie i dla was

Alleluja Alleluja Alleluja
Czas radosny i dla mnie i dla was
Zmartwychwstał Bóg
Narodziło się nowe życie
Lecz w Niebie nie na ziemi.

Koło życia się toczy
Lecz tu na ziemi
Chciałbym powiedzieć
Lecz wybaczcie
Odpocznę sobie w Niebie.

Za rok będą .., za dwa będą.., za trzy będą..,
Znów Święta Wielkanocne
I znów usłyszymy
Alleluja Alleluja Alleluja

Ja nie powiem
Ja wiem z góry,
Ze kiedyś wszystko się skończy,
Lecz tu na ziemi
Dla mnie i dla moich bliskich.

Koło życia się toczy
W nim fortuna, los i szczęście
I bankructwo wpisane
Lecz tu na ziemi
Nie w Niebie.

Więc chwalę Boga
Tu na ziemi
Tak wypada gdy się wierzy
Nie martwię się na zapas
Wszak wiem, że zmartwychwstanę
Śpiewając
Alleluja Alleluja Alleluja
Bóg znowu jest na ziemi.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.04.17

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl