Total Pageviews

Saturday 21 April 2018

Ciasto francuskie

Z żalem opuszczałem Francję
Jeszcze brzmiała mi melodia
Jaką słyszałem w supermarkecie,
Lecz gdy przekroczyłem granicę
Wtedy już byłem u swoich
Czyli tubylców w Polsce.

Dzisiaj byłem w Biedronce
Ciasto francuskie kupiłem
Wydałem prawie jedno euro,
Lecz ja wiedziałem, że to ciasto
Jest dla bogaczy koneserów.

Przyznam wam się szczerze
Ze nie wiem jak się piecze
Ciasto Francuskie w Salt-er
Jednak postanowiłem iść z postępem.

Pierwsza próba nieudana
Druga próba niepowodzenie
Trzecia próba wielki sukces
Upiekłem ciasto francuskie w Salt-er.

Zapytacie się panie i panowie
Jakie powinno być ciasto francuskie
W waszym delikatnym podniebieniu?
Ja wam powiem;

Ciasto francuskie powinno być kruche
A jedząc je powinno przybywać w ustach
Jak paluszki słone z Skawiny – Krakowa w Polsce.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.04.21

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl