Total Pageviews

Sunday 2 August 2020

Jakaś to inna melodia słów wołam!

Gdzie Bóg przychodzi na świat
Nie ma go pośród nas a serce woła
Jakaś to inna melodia słów wołam!
Prosto od .., chciałbym wiedzieć?

Czy radość czy smutek już serce woła
Boże gdzie jesteś!? Boże nie zam ciebie
To nic nie warto szukać czekać i wołać
Już nie na głos a w myślach tych czystych
Danych od Boga, którego szukam.

Powiedz dlaczego szkło jest przejrzyste
Okno wychodzi na świat i widzę
Nie ciebie Boże a tęsknotę za Tobą Ojcze
U tych którzy uwierzyli bez pytania i poszli
Drogą wyznaczoną przez drogowskaz.

Może ja wiem morze uległo
Tobie Może ja wiem, że i człowiek
A ja tęsknię za Tobą Ojcze
Bo bez ciebie i tu i tam jestem sierotą,
Który nie wie gdzie jest Niebo a gdzie słońce.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2020.08.02

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl