Total Pageviews

Friday 6 November 2020

Choć wiele lat żyliśmy razem

 

Ach zwariować można

Głowa boli i matrona

Wyniosła jak kwiat do słońca.


Zerwać przymus taki

Wsadzić do flakonu

I patrzyć czy zaschnie,

By wsadzić między kartki.


Historia tworzy się

Pisząc zdanie po zdaniu

Coraz więcej przybywa

Kartek napisanych o naszym życiu.


Ja wiem życie przerasta ciebie

Kochałaś i nic nie ma

Nawet potomka ani dziecka

Takiego jakiego nie ty a ja wymarzyłem.


Zerwać przymus taki

Choć wiele lat żyliśmy razem

Napisało nasze wspólne życie

Powieść o jakiej my sami nie wiedzieliśmy.


Odchodzę i nic, że palisz nasze kartki

Wyrwane z książki pt;” Kochajmy się razem”

Ja wiem, że gdy zobaczysz moje dziecko

Zapłaczesz, że twoje ciało tylko należało

Do ciebie i nie oddałaś tego co najcenniejsze

Miłości która jest z ciałem, a nawet bez ciebie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2020.11.06

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl