Total Pageviews

Wednesday 19 May 2021

O gwiazdo nadziei *

 

Nie wiele pamiętam

Gdy byłem wraz z Tobą

Tak chciałbym przypomnieć

Gdzie ogród i Twój Dom


Popłynę w obłokach

Nie wiedząc że też

Przypomnisz swój ogród

Tam gdzie serce Twe


Wspominam Twą miłość

Gdy budzę się ze snu

Tak chciałbym przy Tobie

Śpiewać ile tchu


O gwiazdo nadziei

Nie gaśnij we śnie

Wszak życie jest jedno

Tam gdzie serce Twe


Tak chciałbym zrozumieć

Gdzie miłość gdzie sens

Tej gwiazdy nadziei

Która przyświeca mnie


O Boże mój drogi

Niech stanie się cud

I ujrzę to miejsce

Tam gdzie miłość zostawił Bóg


Uwierzyć jest łatwo

Gdy znajdziesz się tam

Twa miłość zakwitnie

Gdy serce zostawisz tam


O gwiazdo nadziei

Nie gaśnij we śnie

Wszak życie jest jedno

Gdy wierzysz w Jego miłość.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.01.11

Z wiersza powstała piosenka 

Trawestacje dokonałem Ja-autor

Jacek Marek Krawczyk


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl