Total Pageviews

Saturday 15 May 2021

Wiersz na zamuwienie

 

Cena nie ważna


Przeszedłem i przystanąłem

Mówię do siebie wrócę

I przejrzę tą książkę,

Której tytuł jest jak balsam

Na dni niespokojne.


Cena nie ważna

Wydać mogę każdą sumę

Gdy wiem, że zamiast małpeczki

Wypełnię czas czytając książkę.


W pokoju światła było mało,

Lecz gdy słońce zajrzało do kuchni

Wziąłem się do czytania i o zgrozo

Księżyc świecił oświetlając książkę.


Każdy kto choć raz czytał książkę

Wie, że można długo czytać,

Lecz gdy książka ma składnie

Jak wiersz napisany przez Poetę

To czas mknie, a kartki same

Przechodzą z jednej strony na drugą.


A kiedy już skończyłem czytać

I myślę sobie jakże to tak,

Że pisarz napisał a Ja przeczytałem

I zapragnąłem książkę napisać

O miłości jaką przeżywałem.


Przede mną biała kartka

Minęła noc nieprzespana

A Ja nic nie napisałem

Bo już wiem, że pisać

To nie każdy potrafi

Nie będąc pisarzem z urodzenia.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.04. 23

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl