Total Pageviews

Sunday 31 July 2022

Historia będzie zapisana tu na ziemi

 












Czasami dzień przenika noc

Jak kolory mieszane na palecie 

Wydawałoby się, że już - jednak nie 

Obudziłem się na drugi dzień. 


Jeszcze nie pora jeszcze nie czas 

Coś tam boli coś tam strzyka 

Jednak myślę o podróży 

Kupiłem bilet na autobus do Nieba. 


Nie wiem ach nie wiem kiedy pojadę 

Jednak życie jest krótkie dla mnie 

Chciałbym myśleć tu na ziemi,

Lecz czasami myśl jest tam gdzie mnie nie ma.


Może jestem nie spokojny, sam już nie wiem 

Kiedy przyjedzie żegnać się z życiem, 

Lecz czy będę lub czy jestem 

Tego nie wiem i tak przejdę do historii. 


Historia będzie zapisana tu na ziemi, 

Jak szkielet,który widziałem w muzeum 

I choć tyle lat ubyło 

To jedni czekają a drudzy się śmieją. 


Autor Jacek marek krawczyk 

Kraków 2022. 08. 01

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl